Мета: дати учням поняття щодо
здорового способу життя, довести пріоритети здоров’я серед інших цінностей
людини та негативний вплив шкідливих звичок на самопочуття людини; формувати у
школярів прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних
духовних цінностей та орієнтації на здоровий спосіб життя, формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам’яті,
уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості
реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі
до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових
завдань закріпити знання та вміння учнів отриманих у 1 класі, в грі учні не тільки здобудуть нові знання, але й
отримають комунікативні навички (ефективного спілкування в різних формах та
умовах), вміння продуктивно працювати в команді, знаходити компроміси для
досягнення загальної цілі, мотивувати дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності .
Форма проведення заходу: гра-квест
є інноваційною формою роботи з учнями. Це – цікавий і, водночас, ефективний спосіб
засвоєння школярами необхідних знань, умінь та навичок. Інтерактивні вправи,
виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес учнів,
забезпечують активне долучення всіх учасників, згуртовують колектив учнів.
Очікувані
результати:
Орієнтуватися в
просторі, а також вміє планувати діяльність по реалізації задуму.
Здатний звертатися
з питаннями і проханнями, вміє виступати.
Презентувати свою діяльність, свій практичний результат.
Проявляє
комунікативні навички, почуття відповідальності, регулює свою поведінку .
Проявляє допитливість, ініціативу.
Розвиток
логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості.
Місце заходу : кабінет 1 класу, шкільний коридор.
Учасники заходу: учні 1 класу.
Хід гри
Ведуча .
Головне —
здоровим бути — це
потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила, то весь світ людині милий.
Й думка в неї веселенька, і тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити, і сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє — зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай й про своє здоров’я дбай!
Ведуча
. Привіт усім , хто не любить сумувати, нудьгувати, хто знає багато
хоче про це
розказати. Вітаємо всіх на грі - квесті "Квітка здоров’я "
Ведуча. Умови та правила гри:1. У грі беруть участь 2
команди по 6 учасників.
2. Кожна команда отримує маршрутний
лист на якому
позначено 7 станцій .
3. Учасники зобов'язані пройти усі
станції і заповнити «Квітку здоров’я» .
4. На кожній станції будуть різні завдання. Після кожного виконаного
завдання команда отримує пелюстку для «Квітки здоров’я» .
5. Команда, котра найшвидше збере усі елементи для квітки
(7) буде переможницею.
Ведуча. Сьогоднішня наша гра присвячена здоровому способу життя.
Здоров’я є найвищим багатством людини.
Потрібно щоденно піклуватись про своє
здоров’я і здоров’я близьких людей. Сьогодні ви зрозумієте, що здоров’я - це найцінніший скарб, завдяки своїй
пильності, обережності, розсудливості, почуттю
відповідальності за свої вчинки, бажанню дотримуватись законів вулиці, навичкам свідомої дисциплінованої поведінки
на вулиці.
Ведуча. Прийшов час представитись командам.
Капітан першої команди:
- Ми команда « Здоров’ячки»
(Команда дружно говорить віршик)
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті
удача,
Він уміє
працювати,
Вчитись і
відпочивати.
- Ми команда « Охоронці
здоров’я»
Кожен день по
розпорядку
Маємо робить зарядку.
Для здоров’я вона – плюс,
Намотай собі на вус.
Ведуча:
Отож розпочинаємо гру.
1. «Острів знань»
Завдання для
команд:
На дошці розміщені букви. З
них треба скласти слова (сон, вода, спорт, вітаміни, апетит). Команда, яка правильно склала слова, отримує пелюстку до «Квітки
здоров’я».
Відгадайте слово-підказку. Чим треба
займатися, щоб стати сильним, здоровим, витривалим, мати гарну статуру?
(Спорт).
2. «Рух – це життя»
Завдання для
команд: Пройти естафету за найкоротший час: конкурс «Стрибунці»(за сигналом усі гравці
стрибають на одній нозі до лінії фінішу, тримаючись одне за одного, а у
зворотному напрямку стрибають на другій
нозі. Конкурс «Стрибки на м’ячі для фітнесу » (попереду учасника на
відстані 8 м стоїть стілець , за сигналом перший учасник стрибає на м’ячі до стільця , оббігає його і повертається
назад, де передає м’яч другому учаснику. Гра триває.) Конкурс «Біжи обережно»(обладнання:
2 ложки, 2 тенісних м’ячика). Учасникові дають до рук
ложку, в яку кладуть тенісний м’ячик – оббігти
кругом стільця, не випустивши м’ячика і не допомагаючи другою рукою. Повернувшись на
своє місце, передати ложку з м’ячиком іншому
гравцеві).
Завдання для
команд: правильно скласти розпорядок дня із запропонованих матеріалів, що пропагандує здоровий спосіб життя, презентувати роботу.
Обладнання:
ілюстрації.
Завдання для
команд:
проаналізувати картки з ситуаціями, відповісти на запропоновані питання.
Пішоходи йдуть по
__________.
Транспорт рухається по ____________.
Переходити вулицю слід лише на ________.
Автобус, тролейбус, трамвай, таксі чекати треба
_________.
Які бувають переходи_________.
Обладнання: картки із ситуаціями.
5. «Цілюща абетка»
Завдання для
команд: намалювати на вибрану літеру алфавіту продукти харчування,
що потрібні людині для того, щоб рости і розвиватися.
Обладнання:
бланки з літерами алфавіту, пісочна анімація.
Сидить панна у коморі, а коса її на дворі. (Морква)
Завдання для
команд:
складання пазлів на тему «Професії»
Обладнання: пазли на тему «Професії»
7. «Без права на
помилку»
Завдання для
команд: відповісти на питання, тобто прийняти правильне рішення під
час небезпеки.
1. За яким номером телефону потрібно викликати швидку
допомогу?
2. Що може статися через витік газу?
3. За яким номером телефону потрібно звертатись у випадку
виникнення пожежі?
4. Чому потрібно дотримуватись правил користування
електричними приладами?
5. Що робити, коли заблукаєш?
6. Як поводитись з незнайомими людьми?
7. Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому?
Ведучий: Дорогі діти,
ви сьогодні дружно попрацювали. Учасникам гри довелося чимало попрацювати –
розгадувати складні інтелектуальні завдання і головоломки, збирати пазли,
приймати правильне рішення, просуваючись від однієї станції до іншої. За успішне виконання завдань на
кожній станції гри учасники отримували пелюстки. В результаті вийшла Квітка Здоров’я. Бажаю Вам бути такими здоровими, як пропонує наша Квітка Здоров’я. Спробуємо зробити все, щоб вона
стала такою в реальному житті кожної дитини. Бережіть і
піклуйтеся про своє Здоров’я!
Цілий урок веселощів, азарту,
гарного спортивного настрою, духу співпереживання, лідерства, перемоги – ось
результат гри - квесту «Квітка здоров’я ».
Ранок: "Поклін тобі, Тарасе !"
Гра - подорож у царство рідної мови
Немає коментарів:
Дописати коментар